Tuesday, November 15, 2005

EKTF FŐISKOLA II.

Bevittem a diplomamunkámat leadni a fősikolára. Bea felírta, hogy bevittem és megkért vigyem már át Mártinak a titkárnőnek. Nem volt bent, tehát várni kellett rá. A szobájában volt Csőke tanárúr vele beszélgettem, amíg vártam.
(Ahol valamit hiányolok oda egy ? jelet teszek)

Megérkezik!
Én> Kézcsokom (köszönök).
Ő> ?
Ő> ?
Csőke> Diplomamunkáját hozta be.
Ő> ? (elveszi tőllem)
Ő> Van még valami?
Én> Köszönöm szépen. Viszlát!
Ő> ?
Én> (Távozok)


Vajon milyen részek hiányoztak? Legalább annyi, hogy ha köszönnek valakinek akkor viszaköszönök (még az sem lehet, hogy nem hallotta, mivel félméteren belül voltam).
Ez az egész annyira típikusan EKTF!
Ja: a múltkori ügyben írtam két emailt a pénzügyi osztálynak egy hét eltéréssel- válaszra sem méltattak.

10 Comments:

At 7:55 AM, Anonymous Anonymous said...

Ez az egész annyira tipikus!
Minden főiskolai alkalmazott azt hiszi hogy ő szülte a spanyol viaszt! Egyszer jöjjön csak be egy az én üzletemben :))

 
At 9:57 AM, Anonymous Anonymous said...

Nállam eddig dolgozott volna...
Bárcsak én lehetnék a főiskola igazgatója, ezek nem sokáig dolgoznának ott...

 
At 5:31 AM, Anonymous Anonymous said...

Az a baj, hogy nincs viszacsatolás nálluk. Mindegy mit csinál szemlátomást, senki nem cseszi le, mivel a tanuló fél kikezdeni velük és ezért nem is tesz semmit

 
At 5:38 AM, Blogger Tomozi Peter said...

Multkor én írtam Kovács Emődnek egy levelet,a miben kértem, hogy intézkedjen már....
Utólag megbántam - felesleges volt. Oké hanyagul kezelte Sys az ügyet, ami akkor rohadtul felháboritott (mivel én ilyet az ügyfeleimmel nem teszek meg).
1. úgyse érek el semmi eredményt
2. csak magam ellen hergelem őket
3. végülis jó srác ez a Sys

 
At 8:17 AM, Anonymous Anonymous said...

Az a baj, hogy nincs konkurenciájuk. Ha Egerben lenne még vagy két főiskola, 3 egyetem + úgy kellen oktatniuk,hogy a tananyag átjárhatóságot biztostana..akkor talán.
Meg kéne küzdeniük a tanulókért,
ha ez nem sikerülne akkor senki nem tanulna nálluk,ők meg mehetnének munkát keresni (pl.hozzám! nállam viszont dolgozni is kéne,az első negativ magatartásra az ügyféllel repülnének is:)

 
At 8:19 AM, Blogger Tomozi Peter said...

Van azért sok rendes főiskolai alkalmazott is (pl. Bata Bea)
Liptai tanárurat kiemelném, ritkán lehet találkozni ilyen jó tanárral (nem is sokat ismertem életembenm, pedig jártam általánosba,középiskba,egyetemre,meg egy tucat pénzes magániskolába,céges továbbképzésre)

 
At 8:21 AM, Anonymous Anonymous said...

Csinálni kéne egy fórumot,ahol a tanulók név nélkül elpanaszolhatnák a kisebb-nagyobb bajaikat,sérelmeiket.

 
At 8:22 AM, Anonymous Anonymous said...

Nem sokat érne, nem hiszem, hogy valami is változna.

 
At 7:22 AM, Anonymous Anonymous said...

Szerintem ez egy nagyon jó iskola!!!
Én ugyan nem jártam soha oda, de szép a főépület is.

 
At 3:29 AM, Blogger "elégedett hallgató" said...

Nekem is volt Mártival afférom. Egy tanár időbeosztása miatt kényszerültem bemenni. Amugy is anyira szimpatikus volt már előtte is. Köszönés az elmaradt! Hm! Majd mint akihez nem is magyarul szólnak, áll és néz mint borjú az....
Nagy nehézségbe telt mig kibökte hogy mögöttem van a táblán a beosztás.
Nem volt egyszerű kihámoznom, de nem szólok. Mondom na végre megvan és ezt fel kell irnom. "Nagyot hibáztam !"Ekkor hanyagul kivettem egy tollat a többi közül arról a bizonyos iróasztalról. Na ekkor kezdődött az orditás???? Nem is értettem! Mondam ez csak egy toll!!! Kifizetem!

Hagyjuk!!!

Aki bunkó................

Megsavanyodott, embergyűlölő.


Én nem hogy munkát nem adnék neki, de elintézném hogy máshol sem kapjon!

Valaki elgondolkozhatna már a teljesitményén!

Ez nem csak az én véleményem!

 

Post a Comment

<< Home