Thursday, December 15, 2005

TPC KFT - GOOD BYE

TPC KFT-ben befejezem pályafutásom. Köszönöm minden kollégának a megértést,a közös munkában való részvételt amlyet én mindig élveztem. Köszönöm,hogy elviseltek, elviseltetek. Remélem legalább olyan pozitívan fogtok rám emlékezni, mint ahogy én fogok rátok.
Szerettem itt dolgozni, jó volt a csapat :)
Itt dolgoztam:

És a csapat: állnak balról jobbra: Nádasdi Tamás,én,Utassy Krisztián,
Sallai Ferencz,Birinyi Viktor. Ülnek balról jobbra: Szacska Viktor,
Lőrincz Ádám,Tóth Sándor,Pető Zsolt (itt Szovati Zoli lemaradt)

Na itt már Zoli is itt ül a jobb szélen!


3 Comments:

At 10:34 AM, Anonymous Anonymous said...

Szerintem a TPC-ben többen dolgoznak, mint ahányan a képen vannak. Lehet, hogy ők nem voltak a munka társaid?

 
At 5:20 AM, Anonymous Anonymous said...

Vazze így , hogy p2Tomozi mester elment a cégtől lezárult egy korszak. Nagyon fog hiányozni szakmailag és emberileg egyaránt. Egy nagyszerü kollégát veszít el a cég.
A vezetöségnek meg inább azzal kéne törödnia , hogy az ilyen szintű szakemberekt megtartsa nem pedig elüldözze.
Sok szerencsét p2Tomozi elvtárs!

Dyra Kapitány

 
At 5:38 AM, Anonymous Anonymous said...

Köszönöm szépen Dyra von Feedback hozzászólását. Nekem is hiányozni fog állandó,közös politizálásunk, filozofálásunk.

 

Post a Comment

<< Home