Tuesday, July 25, 2006

Happy birthday

Ma láttom, hogy már több mint egy éve indítottam a blogomat (gyorsan megy az idő). Ezért át is néztem,hogy miket írogattam én itt össze-vissza, milyen badarságokkal untattam a kedves internetezőket (amiről Smörgös jutott eszembe, aki mindig felvan háborodva azon, hogy miyen bunkó emberek vannak, akik képesek mindenféle hülye tartalommal megtölteni az internetet - olyannal, ami számára nem érdekes).
Mostanság ritkábban blogolok, mivel más teendőim szólitanak.
OFF:pl. most programozót keresnénk a céghez, de egyszerűen nem találok - ritkább eset, hogy kiröhögnek,hogy ennyiért?-komolyan gondoltam?, vagy többségében én nem vagyok elégedett az illetővel - nem sokat kérek, de legalább egy rendezést tudjon már megírni elsőre,hibátlanul. Szóval itt vidéken pang a szoftverfejlesztő piac. Amit sajnálattam konstatálok, hogy a frissenvégzősők nagyonnagy%-a szinte semmire sem jó-még arra sem,hogy nállunk szerezzen gyakorlatot./OFF
Szóval szeretném emelni a blogom szinvonalát a következőkben...remélem ez sikerülni fog:))

0 Comments:

Post a Comment

<< Home