Tuesday, September 23, 2008

A másik oldal

Webáruházat akarunk csinálni. Mivel nekem nem sok időm van,gondultuk veszünk egyet - ezért kinéztem a közelünkben egy céget(quickstudio), weboldalukon lehetett jelezni,hogy mit szeretnék(árajánlatkérés)...szóval elindult a project:) Egyszer a megrendelő oldalon lehetek:)
Szépen fel is hívtak, egy női hang kezdte felrakni a kérdéseket:
-itt minden volt amit a nem funkcionális követelmény zónába tennék,vagy a megjelenési rétegbe(egyszerre megjelenő kis és nagyképek száma,stb..)

Majd közölte,hogy elkészíti az árajánlatot és elküldi..
Erre már meg kellett kérdeznem,hogy egy teljesen Új webshopot-készítenek nekem, vagy van egy kész rendszerük, amit hozzám passzolnak- természetesen teljesen újjat!-mondta.
Akkor már elkezdtem neki sorolni egypár funkcionális követelményt is, meg felvetettem pár architekturális dolgot is(pl. szeretném ASP.NET-ben,mivel ahhoz többet szagolok,mint php-hez)......

Ez már több hete volt,azóta is várok az árajánlatukra....Érdekes cég:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home