Tuesday, October 25, 2005

EKTF FŐISKOLA

Vajon miért van az, hogy egy intézményben a hallgatóval szemben bármilyen hangsúlyt meg lehet ejteni....mintha ők nem a diákért lennének, azért hogy elősegitség tanulásukat (persze kivétel a rengeteg kivételnek pl. Bata Beáta, akinek arany szive van)
Mi lenne velük, ha nem lenne hallgató ... mehetnének pecázni!!!!

most a pénzgyi osztállyal van bajom spec..
Ez a kedvencem: felhivom őket, hogy van egy problémám, adnak rá egy választ, hogy irjak kérvényt stb.Úgy teszek, ahogy mondták.... Felhivom őket 2 hónap mulva, mivel semmi sem történt ebben az ügyben. Ekkor azt mondják, hogy nem igy kéne intézni, hanem teljesen máshogy...:)Lebasznak, hogy hülye vagyok...egyáltalán,hogy jutott eszembe, hogy igy el lehet bármit is intézni....nekem ebben nincs jogom intézkedni, hivjam a tanulmányi osztályt, majd ők....
Most inkább irtam nekik, hogy fektessék már irásba, mi a megoldás, és akkor majd megpróbálom elintézni...

Tanulság: mindig el kell kérni a nevét akivel beszélsz, és ha lehet irásban kell kérni mindent, amit mondanak....mivel simán letagadják

2 Comments:

At 2:26 AM, Anonymous Anonymous said...

Igazad van, én is felhívtam őket. Mindig nekik van feljebb! Nem segítőkészek! stb.

 
At 12:09 AM, Blogger Bajzáth Attila said...

Szintúgy...

 

Post a Comment

<< Home