Thursday, November 17, 2005

70-431 Microsoft® SQL Server™ 2005 - Implementation and Maintenance

Ms Ready Launch touron (nov.16) mindenki kapott egy
ingyenes MCP vizsga bónt. Hazajöttem, megnézem már miből
lenne érdemes elmenni megpróbálkozni levizsgázni (igaz elnéztem a
határidőt,először 2005.dec.31.nek néztem a 2006.12.31-et,így
viszont már nem kell kapkodni). Hát a ms oldalain látom, hogy a
választható vizsgák 2006 elejére lesznek csak kidolgozva (ebből
azt szüröm le,hogy most nem is lehet rá jelentkezni). Hozzá
anyagokat is csak 2006 elejére igérnek.
Pár köny amit találtam segítségnek a neten:

  • Microsoft.SQL.Server.2005.New.Features
  • Osborne Microsoft Sql Server 2000 Reporting Services
  • Wiley - Data Mining with SQL Server 2005

Az a baj, hogy már nagyon régen, van már vagy 3-4 éve is,hogy
MsSQL-en (még a 7esen) dolgoztam,igaz akkor meg csak azon.Szóval
ha megjön a Trial verzió,akkor kénytelen leszek nekiveselkedni.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home