Wednesday, February 15, 2006

Választások

Mivel aktuális ezért megírom a véleményem. Ma MO-n a választók majdnem fele baloldali szimpatizáns, a másik fele jobb oldali, van egy réteg aki tétovázó. Nos ezeket kell meggyözniük most a pártoknak. Mivel már olyan mértékű szakadékot tettek a pártok egymás között, hogy szerintem ki van zárva, hogy egy fideszes, vagy mszp-s véleményét valamivel megváltoztassák.
Én személy szerint az MSZP-re fogok szavazni.
-Nem vagyok mszp-s, nem vagyok balos, bár szerintem egy balos magatartás közelebb áll hozzám.
-Legfontosabb indok azonban, hogy a FIDESZ magatartása annyira antiszimpatikus, hogy szerintem soha az életben nem szavaznák rájuk. Az a kedvencem amikor a HírTV-n a sok "mi", mármint fideszes fel van háborodva (Csintalan S.műsorában), hogy az mszp ezt meg ezt csinálta, mszp-s politikus ezt meg ezt csinálta. Viszont azt nem látják, hogy ők tök ugyanezt csinálják, sőt szerintem ők elfogadhatatlan szinten már...
(Elég ha megnézem ezt a szerver feltörés, kopogtató cédula gyüjtő arcbalövés, sb esetet....És igen rendesen félek ezektől,mármint fidesz szimpiéktől)
Valószínű egyedi, akiket ismerek fideszesek azoktól távol áll az egyén önálló véleményének tisztelete,stb. (mi vagyunk a csürhe,a régi társadalom által ebutított tömeg stb.) Ezektől (akiket ismerek) simán el tudom képzelin, hogy 2-3 hónap múlva kiírtanak minket. Mivel én máshogy gondolkodok, ezért én már hülye vagyok, bunkó, gerinctelen....Ha más a véleményem,akkor már engedelmeskedek a pártnak,stb.
El sem tudják azt gondolni, hogy valakinek nem az a véleménye valamiről, mint az egypárt rendszernek(fidesz)...
Ez abszolút nem az, amit én egy demokráciában el tudok képzelni.....
Az a fideszes aki az ország majdnem felét csürhének nevezni, mert az mszp-re fog szavazni, az szerintem bármire képes...valahogy így indult 50-60 éve a fasizmus is.

Mszp-re azért fogok szavazni, mert két rossz közül a kevésbé rossszra:) Ez az én véleményem, aki ezt tiszteletben tartja, annak én is tiszteletben tartom az övét.

Azokat az embereket sajnálom,akik most a választás alkalmával komolyabb szerepet válaltak valamelyik pártért, családtaggal, baráttal összeveszve. Ezek rendesen etetnek minket. Gondolkozzunk már el - mi a franc visz el egy válalkozót arra,hogy képviselőnek, politikusnak menjen. Hatalomvágy, pénz. Azon tudok a legjobban nevetni, amikor egymáson cívodnak, hogy a másik többet tudott lopni. Nekem azt ne mondja senki, hogy Vikink azért ment politikusnak, mert tenni akar értünk. Biztos azt is, de előtte van egy pár fontosabb szempont. Ha az emberekért akart volna tenni, akkor papnak ment volna, és afrikában, ázsiában lenne karitatív munkában...na ott lehet tenni az emberekért.

Igazából az a baj, hogy idealista vagyok. Star trek filmekből ismerős egységes federáció szerű dolgot tudok elképzeni csak, ami a jövőben lehetséges hosszú távon. Ami most van az vagy megbukik, vagy az emberiség bukik el.
Viszont azt tudom, hogy ha van menyország(ami biztos), akkor ott inkább komunizmus van, mint kapitalizmus.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home