Friday, May 05, 2006

PMP tanfolyam

Életem első általános projektvezetési ismeretek, projekt menedzselés tanfolyamára sikerült végre eljutnom. Eddig is sokat foglalkoztam a szakmámon belül pmp-vel, több könyvön is átrágtam magam. Ehhez átrágtam magam több-kevesebb sikerrel a RUP,MSF,XP módszertanokon is. De ez a téma nagyon érdekelt, így gondoltam elmegyek egy általános tanfolyamra, amely nem informatikusoknak szól. Nem is tudom mit vártam, nem volt rossz, de valahogy másra számítottam,kicsit több elmélet, kicsit gyakorlatiasabb példák.... A csapat különben nagyon jó volt, Mester Csaba(tréner)-rel is meg voltam elégedve.
Bár az utolsó nap az MS Project program megismerése már abszolút nem érdekelt...,habár sokszor hasznos lehet, de ezt egy sima excel-lel is meg lehet oldalni ugyebár

1 Comments:

At 3:55 AM, Blogger sirmai said...

Szegasz Tomka, ezer éve. Tök véletlenül akadtam rá a blog bejegyzésedre PMP témában. Gratulálok!
Melyik oktatóközpontban voltál?
Szabó Imre (GMSZ)

 

Post a Comment

<< Home