Wednesday, October 26, 2005

Delphi + enterspájz architektúra

Olyan kiványcsi vagyok, hogy vajon mások hogy csinálják ezt? Milyen technikával hozzák össze az objektumokat a relációs adatbázis kezelővel?
Most elkezdtem olvasni erről egy könyvet + egyre jobban érdekel a dizájn pattern.

Én eleddig a következő módszert követtem: szerverről adatok áttöltése memtáblába, ott el tettem,vettem benne,majd kliens oldali validáció,aztán tranzban+egy kis szerver oldali validációval áttraktam a szerverre...
Miért követtem ezt? Mivel igy használhattam a delphi által nyújtott adatkomponenseket (leginkább a grid hiányzott volna, mivel elég gyatra program a felhasználónak ahol szegényke nem tud tallózni a gigabájtnyi adata között nyillal fel/le)..
Ezt a témát érdemes lenne jobban kivesézni....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home