Thursday, June 08, 2006

ÚJ telefonközpont - Panasonic TDA-200

Cégünk új telephelyére új telefonközpont dukál. Ehhez próbálok infókat összegyüjteni. Mik a lehetőségek, milyen árak vannak stb. Néztem az Alcatelt (francia ezért alapból elutasítva), Simens (u.e. mivel német), Cisco túl drága.
Maradtam az ismert márkánál: Panasonic. Bele is mélyedtem. Előszőr a TDA-100 at néztem ki, hogy ez elég lesz - de összeválogatva a szükséges bővítőkártyákat, pont tele is lenne - ezért kilőttem. Mivel most nem tervezzük VoIP telefonok kiépítését, de a lehetőséget meg kéne hagyni. TDA-200 ehhez gyűjtöttem minden szükséges infót, install/user manual stb.

Lesz benne egy 8 portos analóg fővonal kártya. Ehhez először csak mobilokat terveztem, most viszont találtam olyan fincsi dolgokat, mint Skype gateway, VoIP gateway - ezáltal ha valaki a céges Skype-ok valamelyikét fogja hívni, akkor azt be tudom vezetni a PBX-be, onnantól meg tudok vele gazdálkodni. Panasonic gatewayei nagyon drágák, viszont más gyártók már viszonylag olcsón kínálnak mindenféle érdekes kütyüket :))

0 Comments:

Post a Comment

<< Home