Friday, December 01, 2006

Delphi2006 shortcuts

http://blogs.borland.com/AdamMarkowitz/ -n találtam jónéhány shortcutot, olyanokat is amiket még soha nem használtam, nos ezekből néhány (főleg olyanokat írtam le, amiket én nem ismertem, vagy ritkán használtam):

CTRL+T : Delete current word
CTRL+E : Incremental search
CTRL+Y : Delete current line
CTRL+SHIFT+J : Invoke syncedit
ALT+[ : match pair forward
ALT+] : match pair backward
CTRL+F12 : View units
CTRL+ENTER : Open file at cursor
CTRL+ALT+UpArrow : Navigate to previous method implementation in lexical order
CTRL+ALT+DownArrow : Navigate to next method implementation in lexical order
CTRL+ALT+Home : Navigate to the lexically first method implementation in this source unit
CTRL+ALT+End : Navigate to the lexically last method implementation in this source unit
CTRL+/ : Toggle comment per line or selected block

ugyanitt a következő hasznos kis dologra bukkantam:
Ha elkezdünk irni egy függvényt akkor a code completion segit, megjeleníti a paraméterek listáját hintben.






Nállam átalában a megadott nevű paramétereket adok át, ebben segit a következő trükk
(HKCU\Software\Borland\BDS\4.0\Code Insight\Sync Edit Params 1), így legfeljebb néhány paraméter nevét kell átírnom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home