Saturday, December 16, 2006

Chip magazin

Szombaton felmentünk shopingolni Pestre. Nem én vezettem, ezért a benzinkútnál beruháztam egy Chip magazinra- mivel nem volt más. Abonyig átnéztem, és kénytelen voltam megállapítani, hogy ugyanolyan szemét(legalábbis számomra), mint amikor utoljára 3-4 éve olvastam. 110% reklám, a senkit nem érdeklő hülye hardver elemekről, a még úgysem érdeklő szoftverekről..pár szakmai tanács és ennyi. Ahogy a benzinkútnál megállapítottam, nagy választék nem lehet a piacon, mert ez az egy féle magazin volt. Amikorra végig olvastam, már átkoztam magam, hogy inkább vettem volna egy HVG-t.
Egy igazán jó magazin volt valamikor Mo-n, az pedig az Újalaplap magazin volt(!!) -- kár, hogy megszüntek. Technet is szünetel. szóval lappang a piac, mint az ország informatikai kiállításai .. azok is átalakultak piaccsarnokká. Igaz itt van számunkra az internet:)), meg az angolnyelvű kiadványok!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home